maanantai 11. huhtikuuta 2011

Sanna Pitkänen

11.4.2011

Voihan hanuri!

Saumurini meni rikki viime perjantaina. Olin ompelemassa saumakohdan yli, kone jumitttui, joka on suurin piirtein normaalia. Käänsin käsipyörällä neulat ylös. Silloin koneesta kuuluin klink, joka ei ole normaalia, mulla meni kylmä väre selkääni pitkin ja kyyneleet kohosivat silmiini. Avasin koneen ja sieltä oli mennyt sirpin muotoinen osa rikki. Pelkäsin, että jokin oli mennyt rikki.

Mietin koko viikonlopun, että olikohan tämä tässä. Laitoimme poikaystäväni kanssa sähköpostia saumurini huoltoon. Mä olin niin rikki, että tarvitsin siihen apua.

Tänään kuitenkin pystyn jo ajattelemaan lopputyöstäni positiivisemmin. Ompelen sitten vaikka ompelukoneella hitaasti, mutta tästähän selvitään. :) Positiivisesti ajatellen mulla on 203 kalaa valmiina, joka oli mun keskitavoite. 300 kalaa edelleen innostaisi, mutta tilanne on mikä on.

Kuvassa on tilanne mihin jäin. Rikkinäinen saumuri, jätekassillinen kaloja, 3 saumurilla ommeltua kalaa ja syyllinen joka auttoi minua rikkomaan saumurini, 3 ompelukoneella alotettua kalaa ja ompelukoneeni. Tässä mä istun kahdeksan tuntia päivässä ja teen kaloja. Eipä se mihinkään muutu.

2 kommenttia: